Photoshop job: Sylvie

/ Beauty Showbizz Uitgelicht

Sylvie van der Vaart is het nieuwe gezicht – of beter gezegd: lichaam – van lingeriemerk Hunkemöller. Op de recentste reclamefoto’s vallen haar gephotoshopte borsten en buik meer op dan de bikini’s die ze draagt.

Digitale borstvergroting

De borstomvang van Sylvie verschilt enorm in de verschillende foto’s. Hieronder even 3 foto’s ter vergelijking: eentje genomen op de rode loper, een Hunkemöller-foto met realistische borstomvang en eentje waar ze gesupersized is. Volgens mij is iemand iets te enthousiast geweest met de enlarge-knop.

Onnatuurlijk egale buik

Sylvie’s lichaam ziet er prachtig uit, daar is geen discussie over mogelijk. Maar waarom ze in 1 foto zo’n enorme laag Photoshop over haar al platte buik heen hebben gegooid, is me een raadsel. Aan de paparazzi-foto links te zien, was dat totaal niet nodig. In de Hunkemöller-foto’s heeft ze eerst een wasbordje en vervolgens opeens een extreem matte en gladde buik met een rare schuw erover. Heel zonde, want er is niets menselijks of realistisch meer aan die foto.

Vind jij dat zoveel Photoshop in een reclame moet kunnen?

Laat een reactie achter

  • (will not be published)

21 reacties

  1. Simone

    Ik vind het echt jammer dat ze de huid e.d. zo bewerken, niemand heeft zo’n huid, maar toch is dat nu een beetje een ideaal.

    Beantwoorden
    • Lotte

      Mee eens! Ook al weet je dat photoshop gebruikt wordt, toch ga je de lat voor jezelf hoger leggen.

  2. Liliane

    Misschien was het een wonderbra! haha, het ziet er echt gek uit!
    En die laatste foto ziet er heel gekunsteld uit, raar…

    Ik heb je trouwens getagged!!

    Beantwoorden
    • Lotte

      Leuk! Ga er komend weekend mee aan de slag:)

  3. Joyce

    Ik vind het jammer en helemaal nergens voor nodig! Ze is al een prachtvrouw, dus waarom moet ze dan zo gephotoshopt worden?

    Beantwoorden
  4. Sanne

    Jeetje…nu je het zo laat zien..inderdaad :| Ik had het helemaal niet zo in de gaten maar als je het zo naast elkaar ziet…bedrog!

    Beantwoorden
  5. Bertine

    Ik ben er ook op tegen! snap sowieso niet dat ze reclame maakt voor een lingerie merk.. ik zou heel zuinig zijn op mijn lichaam en borsten, vooral nadat ze borstkanker heeft gehad.. zou ik er niet zo mee showen. Maar dat is een ander standpunt..

    Beantwoorden
  6. Marjorie

    Te veel photoshop in een reclame is nogal misleidend, maar ik snap wel waarom ze het doen. Ik denk dat zij het meer zien als ‘enhancing the beauty of a product’.

    Beantwoorden
  7. Suzanne

    Ik verbaas me er ook elke keer weer over als ik haar levensgroot zie afgebeeld in de etalage bij Hunkemoller. Een beetje Photoshop bewerking oke maar dit is gewoon nep.

    Beantwoorden
  8. brenda doller

    nee dat kan niet! het is gewoon gestoord! er zijn zoveel meiden die hier onzeker door worden en een borstvergroting laten doen om maar de ideale vrouw te zijn.

    want ja.. sylvie heeft ook grote borsten.

    net als alle andere blote reclame dames!
    het moet echt stoppen!
    kleine borsten zijn veeeeel mooier!!

    Beantwoorden
  9. Lisanne

    Als je het zo naast elkaar zet zie je dat de bikini’s die ze draagt push-up hebben en het jurkje en de bikini van haarzelf zijn duidelijk geen push-up.

    Het heeft dus duidelijk te maken met de werking van die bh’s. Het merk waarvoor Sylvie reclame maakt verkoopt ook bh’s, maximizers genaamd, (een wonderbra) die de cupmaat 2 maten groter maakt. En ik heb de bh gepast, ze worden inderdaad een heel stuk groter.

    Beantwoorden